Mobiililompakko

Kuka voi avata Creditea-tilin?

Creditea-tili on tarjolla asiakkaillemme, jotka ovat ladanneet Creditea mobiilisovelluksen. Voit ladata sovelluksen iOS tai Android-sovelluskaupoista.

Missä voin nähdä IBAN-tilinumeroni?

Voit tarkistaa IBAN-tilinumerosi omassa profiilissasi, joka löytyy mobiilisovelluksen pääsivun alaosasta.

Miten voin tilata Mastercard debit-kortin?

Voit tilata fyysisen tai virtuaalisen debit-kortin Kortti-osiosta, joka löytyy mobiilisovelluksen pääsivun alaosasta.

Miten saan push-notifikaatiot käyttöön?

Voit hyväksyä push-notifikaatiot omassa profiilissasi johon pääset mobiilisovelluksen pääsivun alaosasta. Myös puhelimen push-notifikaatioasetukset tulee olla päällä.

Kuinka voin tehdä maksun mobiilisovelluksessa?

Valitse ensin “Maksa” mobiilisovelluksen pääsivun alaosassa, jonka jälkeen voit täyttää maksutiedot ja hyväksyä maksun PIN-koodilla tai sormenjälki/kasvotunnistuksella

Miten voin tehdä pyynnön rahasiirrosta toiselle henkilölle?

Voit tehdä pyynnön rahasiirrosta toiselle henkilölle kohdassa “Siirrä rahaa”, johon pääset maksutilin kautta. Sieltä löydät kohdan “Lähetä pyyntö“, jonka kautta voit tehdä pyynnön.

Miten voin valita lähimaksun, vaihtaa kortin käyttörajoja ja asettaa maarajoituksia?

Voit hallita korttiasetuksia mobiilisovelluksen Kortti-osiossa, joka löytyy pääsivun alaosasta.

Etkö löytänyt vastausta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme

Asiakaspalvelu