Creditea tili

Miksi tilini käyttö on estetty?

Maksutilin käyttö voi olla estetty eri syiden takia. Voit tiedustella lisätietoa asiakaspalvelustamme sähköpostitse asiakaspalvelu@ipfdigital.com tai puhelimitse 0300 300 355 (0,99 €/min + mpm/pvm).

Miten voin vaihtaa yhteystietoni?

Voit vaihtaa sähköpostiosoitteen osiossa “Profiili“, joihin pääset pääsivulla löytyvän Profiili- painikkeen kautta. Lähetämme tämän jälkeen uuteen osoitteeseen vahvistusviestin ja osoite tulee vahvistaa klikkaamalla viestissä olevaa vahvistuslinkkiä.

Osoitteenmuutoksen voit ilmoittaa suoraan asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@ipfdigital.com tai puhelimitse 0300 300 355 (0,99 €/min + mpm/pvm).

Voit vaihtaa Creditea-sovelluksessa käytettävän puhelinnumeron kirjautumalla ulos sovelluksesta Profiili-osion oikeassa yläkulmassa olevan painikkeen kautta. Voit tämän jälkeen kirjautua uudelleen uudella puhelinnumerolla.

Miten voin sulkea tilini?

Voit sulkea tilin täyttämällä irtisanomisilmoituksen, jonka voit tilata osoitteesta asiakaspalvelu@ipfdigital.com.

Unohdin mobiilisovelluksen PIN-koodin. Miten saan uuden PIN-koodin?

Voit määrittää uuden PIN-koodin painamalla kohtaa “Unohdin PIN-koodin” sovelluksen kirjautumissivuilla.

Mistä voin tarkistaa tiliotteeni?

Tiliotteen löydät Tili-osiosta, jonka löydät Creditea-sovelluksen pääsivulta.

Miten saan avattua yksittäisen tilitapahtuman tiedot?

Tilitapahtumat näkyvät tilin päänäkymässä. Voit avata ja ladata yksittäisen tapahtuman tiedot valitsemalla haluamasi tilitapahtuman.

Miten käytän korttia verkkomaksamiseen?

Kortilla verkossa maksamiseen tarvitset korttinumerosi ja kortistasi löytyvän tarkistunumeron eli CVV-luvun. Jos käyttämäsi verkkokauppa käyttää Mastarcardin 3D Secure –palvelua, tarvitset verkossa maksamiseen myös Creditea-mobiilisovelluksessa luomasi turvasanan tai -lauseen.

Miten rahat Creditea-tililläni on suojattu?

Pocopay on lisensoitu maksupalvelujen tarjoaja, joka pitää rahasi erillisellä tilillä tarkoin valitussa pankissa. Pocopay ei käytä rahojasi muihin tarkoituksiin, kuten lainoihin tai investointeihin. Tämä tarkoittaa, että vaikka Pocopay joutuisi maksukyvyttömään tilana, rahojasi ei voi käyttää Pocopayn lainojen maksuun.

Miksi tililläni näkyy katevaraus?

Korttiostoille tehdään katevaraus tulevaa veloitusta varten tilin saldosta. Katevaraus on voimassa niin kauan, kunnes veloitus tapahtuu tililtä.

Muuttuuko viimeinen voimassaolopäivä, jos tilaan uuden kortin?

Kyllä. Fyysinen kortti on voimassa 3 vuotta ja virtuaalinen kortti yhden vuoden.

Mitä eroa on fyysisellä Mastercard Debit-kortilla ja virtuaalikortilla?

Virtuaalikortti on Creditea-sovelluksen sisällä oleva Mastercard Debit maksukortti, jota voi käyttää verkko-ostoksiin.

Voit myös tilata fyysisen, lähimaksuominaisuudella varustetun Mastercard Debit-kortin, jota voi käyttää kauppojen maksupäätteissä ympäri maailmaa.

Etkö löytänyt vastausta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme

Asiakaspalvelu